Αυτά είναι τα φρούτα με τις περισσότερες θερμίδες!

Είναι γνωστό πως όταν θες να προσέξεις την διατροφή σου είτε για καλύτερη υγεία είτε για απώλεια βάρους το πρώτο πράγμα που προσθέτεις στην διατροφή σου είναι τα φρούτα.

Ο λόγος είναι πολύ απλός. Τα φρούτα είναι πλούσια σε βιταμίνες, μέταλλα και φυτικές ίνες, τα οποία είναι ωφέλημα για την υγεία μας.

Τι γίνεται όμως όταν κάποια από αυτά περιέχουν πολλές θερμίδες; Ίσως όχι το αποτέλεσμα το οποίο περίμενες πως θα έχεις;

Όλα τα φρούτα που περιέχουν πολλές θερμίδες θα μπορούσες να τα διατηρήσεις στην διατροφή σου, αλλά όπως έλεγαν και οι αρχαίοι ημών πρόγονοι "παν μέτρον άριστον!".

Δες παρακάτω ποια φρούτα περιέχουν πολλές θερμίδες!

Αβοκάντο

 

Το αβοκάντο είναι μία τροφή πλούσια σε καλά λιπαρά. Ένα ολόκληρο αβοκάντο περιέχει περίπου 320 θερμίδες.

Σύκο

 

Η γλυκιά γεύση που έχει το σύκο αντιπροσωπεύει πλήρως την ζάχαρη που περιέχει (7γρ.). Πέντε μικρά σύκα περιέχουν 150 θερμίδες! Ωστόσο, περιέχει σημαντικά θρεπτικά συστατικά όπως είναι η βιταμίνη Κ και το μαγγάνιο.

Χουρμάς

 

Ο χουρμάς είναι επίσης πλούσιος σε ζάχαρη. Μία μερίδα 100γρ. χουρμάδες έχει σχεδόν 280 θερμίδες.

Καρύδα

 

Η γευστική αλλά και ξωτική καρύδα που πολλοί λατρεύουμε να βάζουμε στα δημητριακά, στα smoothies ή ακόμα και στο γιαούρτι μας χρειάζεται μέτρο, αφού ένα φλιτζάνι τριμμένη καρύδα μας δίνει 466 θερμίδες!

Σταφίδες

 

Τα αποξηραμένα φρούτα είναι πλούσια σε θερμίδες, αφού κατά την επεξεργασία τους αφαιρείται όλο το νερό. Έτσι, αν αρχίσεις να τρως απερίσκεπτα από το σακκουλάκι οι θερμίδες θα συσσωρευτούν εύκολα και γρήγορα στο σώμα σου, αφού ένα φλιτζάνι σταφίδες παρέχει σχεδόν 430 θερμίδες!